Jazzgudtjeneste med efterfølgende frokost

Jazzgudstjeneste søndag 9. juni kl. 11.00

Søndag 9. juni kl. 11.00 er der jazzgudstjeneste i haven ved præsteboligen på Hannerupgårdsvej 10. Trompetist Mads Lunde fører an i den til lejligheden sammensatte jazzgruppe. Ved gudstjenesten synger vi salmer, lytter til tekster og prædiken.

Efter gudstjenesten byder vi på frokost. Pris 50 kr. - som betales kontant eller med MobilePay. Tilmelding senest 2. juni via linket nedenfor.

Under frokosten lytter vi til lidt mere dejlig musik.

Det hele foregår udendørs, så find stråhatten frem. I tilfælde af vedvarende regn flyttes arrangementet til kirken.

Tilmelding til frokost

Gudstjenester

Højmessen

Højmessen er den klassiske gudstjenesteform med bønner, musik, salmer, skriftlæsninger, prædiken, nadverfejring og eventuelt dåb. Højmessen fejres om søndagen kl. 10.00 og på de faste helligdage.

I kirken afholdes også gudstjenester på andre dage og tidspunkter. Det gælder for børnegudstjenester og andre særgudstjenester (se gudstjenestekalenderen).

Kollekt - pengeindsamling

Ved gudstjenesterne samler vi ind til skiftende kirkelige formål.

Der er 2 måder at give bidrag på,

- kontant i kirkebøsserne ved udgangen,

- via MobilePay på nr. 39586.

Hvad der samles ind til bliver bekendtgjort ved gudstjenesten..

Læs mere om indsamlinger her.