Babysalmesang

Nyt hold med babysalmesang begynder onsdag 4. september 2024 kl. 9.30, i alt 8 gange, sidste gang 30. oktober.

Babysalmesang er for babyer, som på tidspunktet er ca. 1-7 måneder gamle. Maks. 14 babyer.

Vi bruger salmer, sange, remser og musik. Vi synger, danser og leger og styrker derigennem også barnets udvikling på en lang række områder.

Den umiddelbare glæde ved musik stimuleres, og der knyttes glade og varme oplevelser til salmer og sange i det store, smukke kirkerum.

Tilmelding på mail kmthomask1@gmail.com. Skriv eget og barnets navn, adresse, mail og telefonnummer.

Underviser, kirkelig medarbejder Dorthe Wortmann.